Sonntag, 4. Juli 2010

Outdoor living # 2





Witam w upalne niedzielne przedpoludnie z kawa.

Ostatnio znowu balansuje z czasem, dlatego tez nie pisze regularnie mojego bloga, co nie oznacza, ze nie zagladam na Wasze ;)
Dziekuje za odwiedzanie mojego bloga, bardzo mnie raduja Wasza obecnosc i komentarze dlatego tez poczytam chetnie jeszcze wiecej Waszych przemyslen i nie tylko ;)

Odnawiamy/remontujemy/budujemy grilla i miejsce na relaks i spotkania rodzinno/przyjacielskie ;) ktore mam nadzieje niedlugo Wam pokazac, a jak na razie zaczerpuje rozne inspiracje z internetu, czym i z Wami chce sie podzielic.
Dzisiaj , w mojej drugiej czesci outdoor living, jak mozna zagospodarowac i udekorowac male pomieszczenia na tarasie, balkobie lub w malym ogrodku.
Mam nadzieje, ze i Wy cos znajdziecie dla siebie.

Pozdrowiam i do nastepnego razu.
Gosia.





1 Kommentar:

  1. ale fajne te aranzacje! szczegolnie ta z czarna latarnia nad stolem, super.

    AntwortenLöschen